Telos Partners

THINK BELIEVE ACT

Az Interval® Edzésprogram innovatív módszertani megoldásait a készségfejlesztésben az utóbbi másfél évtizedben fokozódó időhiány, az azonnali eredmények elvárása és a pénzszűke hívta életre. Ahogy ez más területeken is lenni szokott, a szükségből erény lett, és az innováció az elmúlt 5 év tapasztalatai mentén kiforrott és eredményes megoldássá érett.
Stacks Image 902
Időhiány
A 21. században minden korábbinál erőteljesebben jelentkezik az idő hiánya. A feszes munkaerő-tervezés és magas munkatempó mellett nagy érvágás, ha a munkából ki kell maradni egy kétnapos tréning miatt. Sokszor a céget is nehéz szervezési kihívás elé állítja egy kulcs munkatárs többnapos kimaradása. Intervall tréningjeinket úgy szervezzük, hogy még az odajutásra fordított idő is 15 perc alatt legyen.
Stacks Image 899
Azonnali eredmények
Résztvevők (és az őket delegáló munkáltatók) jogos elvárása, hogy a képzés anyagát azonnal és könnyen átültessék a munkahelyi gyakorlatukba. Ezt a hagyományos kétnapos tréningekkel gyakran csak részben sikerült elérni, mert az anyag túl nagynak bizonyult a könnyű alkalmazáshoz. Intervall tréningjeink legfőbb fókusza a legnagyobb változást kiváltó készségek azonnali munkahelyi alkalmazása.
Stacks Image 893
Pénzszűke
Az egyik legfájóbb pont, hogy a fejlesztésre fordítható források egyre korlátosabbak. Egyre kevésbé fér bele a szállás, az utazás, az étkeztetés valamint az ezeket terhelő járulékok költsége. Intervall tréninggel mindezek a tételek megspórolhatók, vagyis minden elköltött forint közvetlenül a képességfejlesztésben hasznosul. Ráadásul a nyitott programokra a szervezetek akár egy résztvevőt is delegálhatnak.
Melyek az Intervall Tréningek megkülönböztető jellemzői?
  • A kevesebb több. Intervall Tréningjeinket úgy építettük fel, hogy azok – a sikeres gyakorlati alkalmazás szempontjából – rövidebb idő (180 perc) alatt többet érjenek el, mint a hagyományos egésznapos tréningek. Ezt lényegretörő tartalommal, az adott témán belül a legnagyobb áttörést hozó készségek fejlesztésével érjük el.
  • Rövidebben, de rendszeresen, azonnal hasznosítható formában. A tanultak munkahelyi gyakorlatba való átültetése sokkal eredményesebb, ha egyszerre kisebb anyagot dolgozunk fel. Egy-egy elsajátított és kipróbált készséget (pl. hogyan adjunk erőteljes visszajelzést alulteljesítő kollégának) minden tréning modul végén cselekvési tarvat rendelünk. Az így körüljárt, és emészthető mennyiségű anyagot könnyű fókuszban tartani és azonnal alkalmazni.
  • Egyénre hangolva. Az “egy méret mindenkinek” – valójában senkinek sem áll jól. A képzési programjainkat a résztvevők személyes igényei figyelembe vételével valósítjuk meg. – ezért fordítunk nagy hangsúlyt a kurzusok előkészítésére (felmérés, interjú).
  • Célra tarts! Bármilyen fejlődést vagy változást is akarunk elérni, sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre, ha mindvégig szem előtt tartjuk, hogy az erőfeszítésünkkel mit akarunk elérni. Az interjú során ezért minden egyes résztvevőnek segítünk, hogy megfogalmazza személyes cél nyilatkozatát. A program során a motivációt ezekra a személyes célokra építjük fel.
  • Tudományos alaposságot a munka világába. A tudományos kutatások eredményei mindig is nagyban hozzájárultak a vezetői gyakorlatok fejlesztéséhez, a szervezetek eredményesebb működéséhez. Képzéseinken arra törekszünk, hogy azok tartalma friss és bevált tudományos ismeretekre támaszkodjon. Fejlesztő szerepünket abban látjuk, hogy megteremtsük a kapcsolatot a tudomány élvonala és a munkahelyi gyakorlatok között.
  • Egyetlen legjobb megoldás helyett választási lehetőségek. Nem gondoljuk, hogy emberekkel kapcsolatban (legyen a téma akár vezetés, kommunikáció, együttműködés vagy értékesítés) egyetlen üdvözítő megoldás lenne érvényes. Ezért adott kihíváshoz több megoldási lehetőséget is kínálunk, amelyekből a résztvevő ki tudja választani a saját helyzetéhez legmegfelelőbbet.
  • Személyesség és kapcsolat. Őszinte, nyitott, személyes kapcsolódás nemcsak ahhoz kell, hogy a lehető legeredményesebbek legyünk, hanem ahhoz is, hogy közben jól érezzük magunkat.
  • Aki tudja, csinálja. Aki nem tudja… Fontosnak tartjuk, hogy adott programot megtartó kollégáink fejlesztői tapasztalatukon túl az adott készségek sikeres szervezeti alkalmazásában is saját személyes gyakorlattal rendelkezzenek.