Telos Partners

THINK BELIEVE ACT

Egy ambíció mentén elindulni, felépíteni a megfelelő csapatot és minden akadály ellenére sikeresen véghezvinni egy stratégiát. Mindezt úgy, hogy azt érezzük: maradandót alkottunk. Számunkra ez a vezetés lényege. Világszínvonalú vezetésfejlesztő programjainkkal, folyamat tanácsadással, stratégiai facilitálással és vezetői coachinggal ennek valóra váltásában segítünk.
Képességeket fejlesztünk. Munkáinkkal három területre összpontosítunk: szervezeti, vezetői és értékesítési képességek fejlesztésére.
  • UPC: teljesítmény menedzsment támogatása;
  • BAT: Intervall vezetői tréningsorozat;
  • Dreher Sörgyárak: értékesítési és tárgyalási képességek fejlesztése, értékesítés irányítás;
  • Boeringer Ingelheim (Europe): stratégiaalkotás, változások bevezetése;
  • PWC (West Europe): vezetésfejlesztés
  • ERSTE Bank: készségfejlesztő tréningek, vezetőfejlesztő programok, csoportos coaching,
  • Ernst & Young Central and South East Europe: FLIGBY BLS Flow Is Good Business Blended Learning Solution, vezetésfejlesztési programsorozat,
  • IT Services Hungary - Deutsche Telekom T-Systems: vezetői csapat építése, kultúraváltás, változások bevezetése, szervezeti mozgósítás,
  • Pfizer: kultúraváltás, szervezeti mozgósítás, vezetői coaching, coach tréning, készségfejlesztő tréningek,
  • OTP Bank: kultúraváltás, vezetésfejlesztés, készségfejlesztő tréningek
  • Tesco: stratégiaalkotás támogatása, vezetői tréningek, képzők képzése programok,
  • Electrolux SEE: regionális üzleti jövőkép és stratégia kidolgozás levezetése,
  • Celanese: vezetői coaching, készségfejlesztő tréningek,
  • Scitec Nutrition: executive coaching,
  • MTA TTK: stratégiaalkotás, szervezeti mozgósítás
  • UniCredit Bank: szemléletváltás a lakossági üzletágban, értékesítési képességek fejesztése, értékesítés irányítás fejlesztése, coaching készségek vezetőknek
  • Microsoft: üzletági stratégia, értékesítési képességek fejlesztése, coaching,
  • PWC: értékesítési képességek fejlesztése, coaching,
  • BT Global Services: értékesítési képességek fejlesztése, coaching,
  • JTI: vezetői coaching, project management csapat fejlesztése,
  • ING Biztosító: változások bevezetése, coaching.
Close

Szervezet

A szervezeti életben a legtöbb szó arról esik, hogy hogyan lehet hozni az eredményeket a megváltozott tulajdonosi elvárások, gazdasági, jogi körülmények, esetleg új üzleti, működési modell bevezetése mellett.
Tartós sikert stratégia megvalósításában és változások bevezetésében úgy lehet elérni, ha
  • a vezetői csapatban megerősítjük a stratégia kidolgozásához és -megvalósításához szükséges bizalmat, kapcsolódást és összhangot;
  • közös, mindenki számára egyértelmű képet alkotunk a hosszútávú törekvésekről, az oda elvezető stratégiai tervről és a legfontosabb azonnali prioritásokról;
  • többcsatornás kommunikációval és mozgósítással a szervezet egészére kiterjesztjük a tisztán meghatározott stratégiai irányokat és prioritásokat;
  • a stratégiai irányok fenntartását biztosító elvárásokat átvezetjük a vezetői rendszerekre és vezetői gyakorlatokra, mint a kiválasztásra, teljesítmény menedzsmentre, ösztönzésre, elbocsájtási gyakorlatra.

Vezetés

Tartós sikert a szervezeti, üzleti életben csakúgy mint személyes téren csak felkészült, erőteljes vezetéssel lehet elérni.
Hisszük, hogy vezetésre nem születünk, nem is feltétlenül pozíció kérdése, vezetővé ugyanakkor bárki válhat, aki úgy dönt, felvállalja ezt a szerepet.

Megközelítésünkben a vezetésfejlesztés konkrét helyzetben sikeres vezetői gyakorlatok kialakításáról, működtetéséről és az ezáltal elért tartós eredményekről szól. Éppen ezért olyan vezetésfejlesztési folyamatokat és módszereket kínálunk, melyek inspirációt és megfelelő kereteket nyújtanak konkrét vezetői és szervezeti dilemmák végiggondolásához, sikeres megoldásához és a mindehhez szükséges kompetenciák megerősítéséhez.

Vezetői képességeket – hagyományos és innovatív megközelítésben – az alábbi formákban fejlesztünk:

Értékesítés

A tartósan kiemelkedő eredményeket felmutató értékesítők nem eladni próbálnak, hanem megoldást nyújtanak ügyfeleik valós problémáira, aktuális igényeire. Ez a látszólagos paradoxon azt eredményezi, hogy hosszútávú ügyfélkapcsolatok révén értékesítésük túlnyomó részét meglévő és visszatérő ügyfeleik körében teljesítik.
B2B vagyis üzleti szolgáltatások értékesítése megköveteli, hogy az ügyfél fejével gondolkodva tudjunk a számára releváns problémákra megfelelő megoldásokat felkínálni és ezek előnyei mellett meggyőzően, hitelesen, érthetően érvelni. Mindez a megfelelő szakmai felkészültségen túl kiváló kapcsolatteremtő készséget, lényegretörő igényfeltáró kérdezés- és érveléstechnikát, kifogáskezelő készséget, a hatékony lezárás képességét igényli.
Sikeres értékesítés-fejlesztési folyamataink számos iparágban bizonyítottak már, így például a pénzügyi audit és tanácsatás, IT, telekom, banki szolgáltatások és FMCG területén.
Egy-egy példa a fejlesztési folyamatokra: